سلام

یه سوالی ذهنمو مشغول کرده. من یه پسر 28 سالم و دانشجوی دکتری رشته فنی . درامد و جایگاه اجتماعیم نسبت به سنم بد نیست. قیافه و تیپم هم کلا خوب محسوب میشه با توجه به فیدبک دوربریام. حالا سوالی که تو این 15 مورد اشنایی برام به وجود امده اینه:

آیا ازدواج با دختری که از یه نظر خاص از ادم برتر باشه در اینده مشکلی به وجود میاره؟ بذارین یه مثال بزنم:
موردی بود دختره تخصص جراحی میخوند خودم تو جلسه اول فهمیدم دانشجو تخصصه و قبلش فکر میکردم پزشک عمومی هست، بعد اون یه جلسه هم با دختره حرف زدم که نسبتا هم فکر بودیم. ولی یه دفعه فکر اینده که قراره درامد ایشون چند برابر من بشه باعث انواع اقسام فکرها شد و با ایشون مطرح کردم و همه چی منتفی شد.

یا یه مورد بود بعد جلسه اول فهمیدم وضع مالی خانواده دختر خیلی فراتر از من و خانوادم هست. مادر دختره زنگ زدن و گفتند این موضوع هیچ مشکلی از نظر اونا نداره ولی من کلا سرد شدم

چند مورد دیگه بود که دختره از نظر قیافه واقعا از من سرتر بوده ، یعنی خیلی از نظر ظاهری زبیا بودن با اینکه خودشون راضی بودن من یکم ترس ته دلم بوده از اینده و .....

یا موردی بود دختر خانوم واقعا نجیب و و واقعا از نظر مذهبی الگو حتی برا خود من که خودمو ادم مقیدی میدونم. کلا ایشون منو تایید کردند و گفتند همین حد اعتقادات من مورد قبولشونه ولی من با دیدن تفاوتها خودمو از نظر مذهبی در حد ایشون ندیدم

جالب اینجاست که پیدا کردن فردی که از هر نظر نسبتا هم کفو خودم و خونوادم باشه تبدیل شده به یه موضوع دست نیافتنی.

حالا سوالم اینه:

ایا وقتی در یک فضای منطقی با دختری که خودش واقعا ازادانه تصمیم میگیره و خیلیم پخته رفتار میکنه به نتیجه نهایی رسیدیم میشه این عدم کفویت ها را نادیده گرفت؟

من اصولا ادم خوش برخورد و خیلی حساس به رعایت حدود و ادابم. کلا خیلی توانایی قانع کردن افراد و انتقال شخصیتمو دارم. جوری که بعد دو جلسه اکثر دخترایی که باهاشون حرف میزنم خودشون میگن که زندگی که من تصویرش میکنم ارزوی اوناست و خیلی قابل اعتماد هست همچین روش زندگیی.

منظورم بحث در مورد اخلاقیات و فلسفه زندگی هست و نه مادیات و قول های الکی. خیلی از دخترا خودشون میگن این متانت و ... دلیل اصلی انتخابشونه. حالا شما به عنوان یه دختر ایا این موضوع رو تایید میکنید که پسری مثلا از نظر مالی پایین تر از شما باشه و بتونید جذب شخصیتش بشین؟

ایا شما هم چه دختر و چه پسر وقتی جواب بله از فردی میگیرید که فکر میکنید ازتون بالاتره یه حس ترسی دارین یا میزارین به حساب خوبیای خودتون؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)