سلام 

من  دختری هستم که به تازگی توسط دوستام به پوشیدن چادر علاقه مند شدم و مدتی هست که چادر سر میکنم .

اما پدر و مادرم میگن چادر بهت نمیاد و به جای چادر فرهنگ چادر رو داشته باش و میگن ادم با یه مانتو شلوار ساده هم میتونه حجابش رو رعایت کنه و از این جور حرفا در صورتی که من واقعا چادرم رو دوست دارم و دلم میخاد چادری باشم اما متاسفانه والدینم با صحبت هاشون باعث دوری من از چادرم میشن و گاهی خیلی از حرفاشون دلگیر میشم خواهش میکنم یه راهکار بهم بدین که با احترام بتونم قانعشون کنم .

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)