سلام

من یه آدمی هستم که همیشه فکرهای قشنگی دارم، به آینده روشن فکر میکنم، کلی آرزوهای خوب دارم‌ اما هیج وقت به اندازه آرزوهام‌ تلاش نکردم، همیشه تنبلی رو ترجیح دادم.

شوهرم، خانواده م و دوستام فکر میکنن من یه آدم تنبلی ام که کاری جز خوردن و خوابیدن ندارم که البته درستم هست، ۲۴ ساله هستم و از این وضعیتی که دارم واقعا خسته شدم، دلم‌ میخواد یه تکونی به خودم بدم، رشته بدی رو توی دانشگاه خوندم که هیچ آینده و بازار کاری نداره، اضافه وزنی که روز به روز بیشتر میشه، آرزوهای خوبی که توی ذهنم خاک میخوره، افسردگی که از بی کاری و خونه نشینی داره نصیبم میشه.

هیج فعالیت و کار مفیدی من توی سال های اخیر انجام ندادم، کاملا یک آدم بی ثمر و خونه نشین بودم، ولی دلم‌ میخواد یک جایگاه و شغل و وجهه اجتماعی خوبی توی جامعه داشته باشم، تصمیم گرفتم دوباره کنکور بدم فقط برای قبول شدن در رشته دندانپزشکی چون فکر میکنم خیلی از خواسته هام با داشتن همچین شغلی عملی میشه.

میخواستم فقط یه کم درد و دل کنم و بپرسم کسی تو وضعیت مشابهی مثل من بوده که تونسته باشه خودش رو تغییر بده و از این منجلابی که واسه خودش ساخته بیرون بیاد؟، شنیدن تغییرات مثبت توی آدما خیلی بهم روحیه میده، لطفا اگر تجربه ای داشتین به من هم بگید، کمکم کنید.

ممنون


مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)