سلام پیشاپیش عید مبارک
من 25 سالم هست و به تازگی عقد کردم راستش من و همسرم وقتی با هم هستیم خیلی خوبیم و خیلی خوش میگذره خصوصا اینکه مثل دوران آشنایی موندن و عوض نشدن و خیلی مهربونن.
اما مشکل اصلی من کمبود وقت ایشون هست، رستوران دارن و تا دیر وقت شب ها سرکار هستن و تا برن خونه و دوش بگیرن و ... طول میکشه و من خیلی زود میخوابم اخه صبح زود باید برم سرکار، و از این طرف تا ظهر که سر کارم تقریبا ایشون خواب هست!!!
خوب هم دلم تنگ میشه هم غصه میخورم
البته بعضی وقتها تمام تلاششو میکنه زود بیدار بشه ولی خوب اونم خسته ست من زیاد گیر نمیدم
بعد از اون عصرها در طول هفته  یکی دو ساعت همو میبینیم کلا دیدارای اصلیمون میفته واسه اخر هفته و تعطیلات که کلا دیگه شب تا صبح با همیم البته اگه خانواده بذارن و برنامه نریزن!
این کم دیدن ها خیلی بهانه گیرم کرده و کلافه م حتی وقت اینکه تنهایی حرف بزنیم نیست!
همه میگن یکم پررنگ تر باش تو زندگیش که بهت وابسته تر باشه بیشتر بهت اهمیت بده!!!
اما چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه وقتی کم میبینمش و وقت نداره چجوری پر رنگ بشم؟
(هنوز نرفتیم سر خونه زندگیمون، سرکارش هم زیاد نمیتونم برم)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)