سلام دوستان ...
من به تازگی دچار مشکلی شدم که امیدوارم درکم کنید و راهنماییم کنید.
دختر 18 ساله ای هستم که به تازگی با پسری آشنا شدم که  4 سال از من بزرگ تر بود... کلا از بچگی تمایلی به دوستی با پسرا نداشتم چون از عواقبش میترسیدم... ولی چون این پسر از آشناهای دورمون بود و بهش علاقه داشتم، درخواستشو مبنی بر ارتباط بیشتر قبول کردم. البته نه سریع که فکر کنه خبریه!
ایشون وضعیت مالی خوبی دارن و هنرمند هستند. حدود یک ماه با هم در ارتباط بودیم.. و دو بار هم با هم بیرون رفتیم... تا اینکه این اواخر اخلاقش عوض شد. دیگه اون آدم سابق نبود. تا اینکه سر یه قضیه کوچیک که قابل چشم پوشی بود، با من قطع ارتباط کرد. خیلی برای من سخت بود.. ازش دلیل خواستم. گفت که سر این قضیه از چشم من افتادی و بعید میدونم دیگه ارتباطمون درست بشه. .منم برای همیشه باهاش خداحافظی کردم.
بچه ها من واقعا گیجم. از لحاظ ظاهری و مالی هیچ چیزی کم ندارم. به طوری که همیشه مورد تحسین دوستان و خانواده م بودم..
و اینکه این آقا اولش با علاقه جلو اومد..
با توجه به اینکه امسال سال کنکورمم هست خیلی ذهنم درگیره... همش با خودم فکر میکنم چرا؟! مشکلم چی بود؟
میشه کمکم کنید؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)