با سلام و احترام و قبولی طاعات و عبادات

خلاصه سوالم اینه : همزمان عاشق 2 نفر هستم و اون دو نفر هم همینطور منو دوس دارن و اون 2 تا دختر هم با هم دوست هستن و به خاطر من دوستی شون بهم خورد و بدجوری دعواشون شد ( بحث حسادت رو پیش کشیدن برای همدیگه )

24 سالمه و دانشجوی کارشناسی ارشد استان قم . به یه دختر 20 ساله علاقه مند بودم و ایشون هم با حرکات و ظاهرش میشد فهمید که مشتاقه و منتظر بود من برم جلو . تا اینکه رفتم و خیلی بد مطالبم رو بیان کردم ( احساسی حرف نزدم و فقط خودمو معرفی کردم اخرش گفتم به شما علاقه مندم ) و خانم همون جا گفت نظرم مثبت نیست در حالی که قبل از شروع بحث ما رفیقش گفته بود فکر نکنم نظرش مثبت باشه . تا اینکه هفته بعد مجدد رفتم و گفت نمیدونم شما چرا اینقدر اصرار میکنید و حتی اجازه حرف زدن هم بهم نداد و ناراحتم کرد .

هنوزم نتونستم فراموشش کنم چون خیلی دوسش دارم و جدیدا یکی از دوستانش بهم گفت که فلانی خاطرخواهته منتهی خیلی مغروره و غرورش سد راهته .

این خانم یه دوستی داره که 21 سالشه و من قبل از اون به دوستش علاقه داشتم ولی میترسیدم برم جلو نه بگه و یه مدتی فراموشش کردم . بعد از یکی با خبر شدم که این دختر خانم هم منو دوس داره و وقتی یه روز دیدمش مدام نگاه من میکرد و بهم خیره میشد و دست پا چه میشد و مشخص بود قلبش تند تند میزنه .

ایراد کار اینجاست که هر دو با هم دوست هستن و جدیدا به خاطر من دوستی شون بهم خورده و جر و بحثشون شد به خاطر من ( بحث حسادت رو پیش کشیدن )

از یک طرف من هردوشون رو دوس دارم به اندازه یکسان و نمیدونم باید چی کار کنم تو این شرایط؟

این خانم هم که بهم 2 بار جواب منفی داد و حتی اجازه نداد 5 دقیقه صحبت کنم و نهایت توهین و بی ادبی رو نثارم کرد دیگه بی محلش کردم و حتی نگاهشم نمیکنم ولی هنوز هم دوسش دارم هنوز هم سعی میکنه توجهم رو جلب کنه .

چه کنم سرم همیشه پایینه و تو خودم دارم خودمو میخورم و یه مرد ندیدم باهاش درد و دل کنم و همش رو ریختم تو خودم . بغض داره خفم میکنه پسر سنگینی ام و تا حالا نشده به یه دختری تو چشماش خیره بشم و چشم چرانی کنم ولی این 2 تا خانم بدجوری دلمو بردن و قضیه 6 ماهه که جریان داره حتی خواب هردوشون رو هم می بینم .

شما جای من بودین چی کار میکردین ؟

چه راهکاری رو پیشنهاد میدین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)