با سلام.
من دختری 24 ساله , دانشجوی ارشد دوره روزانه یکی از دانشگاههای صنعتی تهران هستم و خواستگاری هم سن خودم دارم که در حال حاضر کارمندن با حقوق یک میلیون و 200 و تحصیلاتشون فوق دیپلم برق دانشگاه آزاد هست.

من در انتخاب این اقا در تضاد دین و علایق خودم گیر کردم . لطفا با توجه به شرایط زیر من رو راهنمایی کنید و بگید آیا هم کفویم؟؟

ایشون آقا پسری با دین و ایمانن و خیلی با من با احترام و مهربان رفتار میکنن, و به حرف های من کامل عمل میکنن با یکبار گفتن من سریع رفتن بدنسازی یا رفتن در یک اموزشگاه برای گرفتن تخصص در کارشون ثبت نام کردن. اگر بر اساس دین بخوام بگم شرایطش پذیرفته است و اینکه اطمینان دارم با وفاست ارومم میکنه. حتی اگر بورس بشم با من برای ادامه تحصیلم به خارج از کشور هم میان.

اما مواردی که من رو در پذیرفتنشون مردد میکنه:

1.میزان تحصیلاتشون من رو راضی نمیکنه و حس میکنم اگر  دکتری بخونم فاصله مون بیشتر میشه (خانواده هامون شبیه اند)

2. ایشون خیلی ساده هستن و من نگرانم کلاه سرش بذارن و دوست دارم همسرم  زرنگ و زبل باشه و توانایی ایجاد یک شرکت مستقل رو در ایشون نمیبینم فعلا

3. ایشون گاهی مثل بچه ها صحبت میکنه و این رفتار به نظرم برای یه پسر مضحک هست ( البته فکر میکنم اینم از سادگیشه )

4.رسمی و شیک برخورد نمیکنه البته پسر با اصالتی هست اما معتقدم باید با غریبه ها رسمی بود.

5.خواستگارهای قبلیم که 2 تاشون دانشجوی دکتری بودن,.بهم میگفتن چهره ات جذبه ای داره که دوستداران فرهنگ رو به خودش جلب میکنه ( البته متاسفانه به این دلیل که اعتقاد ضعیفی داشتن قبول نکردم)

لذا من میدونم موقعیت های بهتر هم خواهم داشت اما مطمئن نیستم به پاکی و صداقت ایشون باز پیدا کنم.

نگرانم که مبادا شرافتم رو به  آب و رنگ کلاس گذاشتن بفروشم. این آقا پسر  خیلی خوبه اما من با علایقم چکار کنم؟

ناراحتم از علم و آوازه ی دانشگاهی که جای اینکه منو فروتن کنه بدتر منو درگیر تجملات کرده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)