سلام
من یکی از خواننده های ثابت سایت هستم. مدتیه یه سوال ذهنمو مشغول کرده. من پسرم و 28 ساله ام . اگه خدا بخواد تا چند ماه دیگه میرم سر خونه زندگی خودم. خب تو این دوران مجردی به واسطه مطالعه اطلاعات زیادی در رابطه با رابط جنسی بدست اوردم. به طوریکه بعضی وقتا فکر میکنم که اگه طرف مقابلمم هیچی بلد نبود کم کم یادش میدم.
اینم بگم هیچ رابطه ای تا بحال نداشتم. حتی دوستی معمولی. فقط از طریق مطالعه . سوالی که برام پیش اومده اینه که نکنه این رفتار و اطلاعات من باعث بشه همسرم بهم شک کنه؟ آیا دخترا مثلا اگه ببینن ما راجع به بدنشون و یا سکس زیاد میدونیم بهمون شک میکنن؟ آیا لازمه وانمود کنم که هیچی از سکس نمیدونم؟
خواهشا بگین که اون اوایل چطور رفتار کنم تا خدای نکرده همسرم دجار سوءتفاهم نشه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)