سلام. نماز روزه همگی قبول.
من مسلمونم اما فقط شناسنامه ای . نمی دونم متوجه منظورم میشید یا نه، من هیچی از دینی که اسمش به عنوان دینم توی شناسنامم هست نمی دونم! اثبات توحید؟ اثبات نبوت و امامت؟ نه نمی دونم! اگر هم بدونم دلایلم آب دوغ خیاریه و اثبات نیست! نمی دونم چرا حسینی که هر سال محرم براش اشک میریزم، اصلا چرا اشک میریزم؟؟!!! بارها شده با آدمایی که کافر هستن یا چه می دونم کمونیست هستن برخورد داشتم اما راستش کم آوردم.... و بعدش از خودم بدم اومده که چرا کورکورانه دین داری؟؟!!!

دوستان،ازتون کمک میخوام. تا حالا پیش چند تا روحانی که بعضیاشون آدمای مطرحی بودن بعضیاشون استاد دانشگام بودن رفتم اما منو پاس میدادن این ور اون ور یا اصلا به روی مبارکشون نمی آوردن.

نمی دونم روی چه حسابی لباس آخوندی تن کردن.... بگذریم، خلاصه اینکه فکر کنین  یه کافر اومده پیشتون و میخواد با اسلام و تشیع آشناش کنین، من رو اون جوری در نظر بگیرید.

میخوام ریشه ای و عمقی همه چی برام اثبات شه. کتاب براهین اثبات خدا از آقای جوادی آملی هم گرفتم اما راستش رو بخواید انقدر کلمات عربی و قلمبه سلمبه توش بود که بعد از صفحه دوم بستمش و الان توی کتابخونم داره خاک میخوره.

لطفا اگر راهی برام دارین یا کسی این مسیر رو طی کرده کمکم کنه راه جآنانه میخوام، درست و درمون،حالا هر راهی. یا حق.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)