سلام
دختری 30 ساله هستم.
چند روزه یادم اومده چند سالمه وحشت کردم . اصلا تا حالا به این دقت نکرده بودم که سن بالا میره و من هنوز مجردم.
با اینکه از لحاظ ظاهری به قول دوست و اشنا از لحاظ قد و زیبایی و .. هیچی کم ندارم .
این چند سال رو نشستم بکوب درس خودنم تا دکترا قبول شدم و عمرمم بیهوده تلف نکردم ولی نمیدونم چرا این ترس بدجور به وجودم افتاده. با اینکه ده سال عمرمو میتونستم خیلی لذتها ببرم ولی همه چی تعطیلی بود به خاطر درس و کار و اینم بگم موردهای که پیش اومدن و الانم هست رو هر کدوم به دلایلی رد کردم و پشیمانم نیستم چون ارزش خودمو بالاتر از این می دونم که صرفا فقط شوهر داشته باشم.اینم بگم کاملا احساسات زنانه و حساس بودنم منم دارم و غریزه جنسی امم با درس و تلاش کردن کنترل کردم.یعنی این نیست که بگین بی احساسم!
حالا سوالم اینه واقعا موردهای مثل من هست یا من جز استشناها هستم!؟ و با توجه به اعتقاداتمون من حاضر نیستم صد نفر رو امتحان کنم یکی رو بپسندم و حاضرم نیستم با هر کسی از راه میرسه ازدواج کنم به خاطر همین دور خودم حصاری کشیدم . چه جور میتونم از این وضع خلاص شم! خیلی ها فکر میکنن حتما کسی رو دارم یا منتظر کسی هستم ولی اینطور نیست و الان واقعا به فکر افتادم که تا دیر نشده اقدام کنم ولی واقعا در این مورد درمانده شدم راه حلشو نمیدونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)