سلام خسته نباشین

من 23 سالمه همه دوستانم و همه اشناها و دخترای فامیل که هم سن من هستن ازدواج کردن خودم جون اصلا تا به این سن با پسری دوست نبودم باور کنین یه دختر خوب و سالم از یه خانواده فرهنگیم ولی اطرافیان نگاهشون به اینکه مجرد موندم اذیتم میکنه  .

واقعا احتیاج به یه نفر دارم  که باهاش ازدواج کنم نه بخاطر حرف مردم بخاطر اینکه حس میکنم بهش نیاز دارم و اینکه همه جور خواستگاری برام اومده خانواده سختگیری دارم بعضیاشون واقعا بدرد نمیخوردن و اینو گاهی چماق میکنن میزنن تو سرم .

منظورم به مادرمه . گاهی میگه یه ادم درست و حسابی نیومده که من تو رو بدم بری واقعا دلم میشکنه . مگه من خودم دوست ندارم ولی نمیشه که بیفتم تو خیابون بگم اهای فلانی بیا منو بگیر .

الان همه اقایون میگن قبل از اومدن به خواستگاری با هم تلفنی صحبت کنیم اگه به نتیجه رسیدیم بعد من بیام خواستگاری دو نمونه من از همین موردا برام پیش اومد هر دو کارمند ولی خانواده راضی نشدن خواهش میکنم راهنماییم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)