سلام دوستان

من یک پسر 17ساله مذهبی متوسط ،خیلی خجالتیم ( مخصوصا با خانما و دخترا حتی  اشنایان )

میرم سر اصل مطلب علاقه من به دختر خالم

من دختر خاله ایی دارم 13 یا 14 ساله (شاید فکر کنبن سنش کمه ولی بر خلاف سنش از هم چیز اگاهی داره ) که تازگیا حسی نسبت بهش پیدا کردم یا بهتر بگم حسم بهش جدی شده ما در زمان کودکی با هم ارتباط داشتیم و یک جورایی هم بازی بودیم البته ما در اون زمان به سن تکلیف نرسیده بودیم و منم از مسایل جنسی و عشق و علاقه چیزی نمی فهمیدم  .
ما در زمان کودکی با هم حرف میزدیم و بازی میکردیم و صمیمی بودیم و حتی یک شب که خالم که در شهر دیگه ایی زندگی میکردن اومدن شهر ما و خونه ما برای شام  و خواب که من و دختر خالم به دلیل کمبود جا و بچه بودنمون  در کنار هم خوابیدیم البته با فاصله نمیدونم تو اون عالم بچگی چه حسی باعث شد که ما دستای همو بگیریم اونم از روی ملافه و بخوابیم مثل یک حس دوست داشتن . اما بعد از رسیدن به سن تکلیف و بلوغ و بحث محرم و نامحرم این رابطه تمام شد .

تا امسال و چند ماه اخیر و ماجرای خواستگاری برادر بزرگم و تنها برادرم (خواهر ندارم) از دختر خالم که از منم بزرگتره و حرفای خانوادم درباره من و دختر خاله کوچیکم مثل مادر بزرگم و مادرم که میگن :
این دختر خالتم مال تو هست. و برادرم که میگه: شاید با هم باجناق شدیم البته  گاهی اوقات نه به شوخی نه جدی و علاقه پیدا کردن من به دختر خالم و فکر کردن بهش هنوزم ما با هم ارتباط نداریم و فقط یکدفعه دختر خالم به من پیام داد اونم برای درس هنرش و سوالی که از من پرسید شما به کدوم رشته هنری علاقه دارین ؟ که هر دوتامون به نقاشی علاقه داریم  که سوالش برای من تعجب اور بود و به نظر من نشان دهنده حسی بود  یا شاید من جدیش گرفتم نمیدونم

بعد اون روز من حسمو سرکوب کردم و گفتم یک حس زود گذره و اقتضای سنم هست تا جمعه همین هفته که خونه پدر بزرگم دختر خالمو دیدم و فهمیدم حسم زود گذر و الکی نیست و واقعا بهش علاقه دارم و سعی کردم یکم شوخی کنم و حرف بزنم تو جمع (همون طور که گفتم خیلی خجالتیم و همیشه تو جمع به قول نامزد برادرم (دختر خالم) تو خودمم و حرف نمیزنم ) اما چیزی که حسمو نسبت به دختر خالم بیشتر کرد نگاه های یواشکیش و خیره شدن به من بود که دو دفعه متوجه شدم  و اینکه وقتی من ناراحت بودم و طبق معمول تو خودم بودم خواهر کوچیکش (4 ساله ) اومد و ازم پرسید چرا ناراحتی (معمولا هر کاری بهش بگن  انجام میده و تازه بچه از ناراحتی چی میفهمه)

من نمیدونم چطوری بفهمم که به من علاقه داره یا نه ؟ و اینکه چطوری  بهش بفهمونم دوستش دارم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)