سلام
طاعات و عباداتتون قبول
مستقیم میرم سر اصل مطلب،

یه زمانی چند تا خواستگار همزمان با هم داشتم همگی همکلاسی و هم دانشگاهی به جز یکی که از اقوام خیلی نزدیک بودن! همه خواستگاری ها به صورت سنتی و از طریق واسطه انجام گرفت چون با شناختی که از اعتقادات من داشتن هیچکدوم مستقیم جلو نیومدن!

راستش رو بخواید من هیچ حسی به اونها نداشتم جز همون خواستگاری که از اقوام بود و واقعا دوسش داشتم و دارم!! نمیدونم اسمش رو چی میشه گذاشت غرور بی جا، حماقت، تنبیه، لجبازی یا هر چی من بهش جواب منفی دادم!!

بهم گفت یه دلیل منطقی برا جوابت بیار منم گفتم هیچ حسی بهت ندارم گفت پای کسی دیگه وسطه منم بعد کلی سرخ و سفید شدن گفتم آره!!! در صورتی که در واقعیت اینطور نبود و من هیچ حسی به بقیه نداشتم و همونطور که گفتم هیچوقت خارج از چارچوب خواستگاری با اون آقایون هم کلام نشدم!!

اون هنوزم با تمام وجود منو میخواد اینو از رفتار خودش و خانوادش فهمیدم و مطمئنم چون دیدن خبری نشده از ازدواجم دوباره پا پیش میذارن . منم میخوام اینبار بهش جواب مثبت بدم ولی میترسم به چند دلیل:

1- به دروغ بهش گفتم حسی بهت ندارم و حالا اگر جواب مثبت بدم با خودش فکر نمیکنه دلیل قبول کردنش اینه که بقیه خواستگارا رو رد کردم؟

2- من بهش گفتم پای کسی وسطه آیا نسبت به من بد بین نشده؟  همونطور که گفتم من فقط در قالب خواستگاری با اون آقایون گفتگو کردم ولی حرفی که زدم  فکر کنم معنای خوبی نداشته حتی گاهی که بهش فکر میکنم کلی خودمو سرزنش میکنم چرا این حرفو زدم.

3- اگه خدا خواست و ازدواج کردیم بعدا تلافی نمیکنه؟

دوستان عزیز لطفا نظراتتون رو بگید بخصوص آقایون خودشون رو در موقعیت ایشون قرار بدن و  نظراتشون رو بگن!! این مسئله خیلی برام مهمه چون فرصتم کمه و بعد ماه رمضون قطعا دوباره میان برا خواستگاری و من نمیخوام یه اشتباه رو دو بار مرتکب بشم!!

پیشاپیش از نظراتتون ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)