سلام دوستان
من یه دختر بیست ساله هستم که یه خواستگار برام اومد . مشکل اولم اینکه این خواستگار من نود درصد شرایطش از بقیه ی خواستگارایی که داشتم بهتر بوده . اون ده درصدشم اینه که لاغره و من دوس داشتم همسرم چاق و چله باشه!! خخخ یا یه ذره قیافش شبیه برد پیت باشه خخخ ... دارم شوخی میکنم ولی خب این دو تاش یه ذره مشکل بود! که کنار اومدم...
اینکه میترسیدم جواب مثبت بدم چون من هنوز کلی جوونمو شاید موقعیت های بهتری برام پیش بیاد! خودم دانشجوی پرستاری هستم ترم سه ، و ایشون لیسانس میگیرن بزودی از علم و صنعت تهران که برقم میخونه...
تو شرایطش برای ازدواج گفت که قصد ادامه تحصیل دارم و میخوام دکترامم بگیرم... که بعدش جذب دانشگاه بشه و ازین جور کارا... منم که حساب کردم دیدم میشه حدود شیش سال دیگه ... ینی شیش سال کار نداره:((

یعنی شیش سال چجوری زندگی کنیم؟؟ گفت که کارای پژوهشی انجام میدم بهم یه حقوقکی میدن... فک کنم یک تومن:( ، من خودم پرستار میشم و دو تومن حقوقمه ...
البته اینم گفت که دوس داره زنش خونه دار باشه ولی اگه من دلم بخواد کار کنم مشکلی نداره یعنی راضیش کردم!!
بنظرتون این ازدواج درسته؟؟ منی که وقتی لیسانسمو میگیرم راحت وارد بیمارستان میشم و ایشون که باید شیش سال بخونه که حالا فوقش در حد حداکثر سه تومن یگیره... تازه اگه کار بهش بدن یا ندن .
از یه طرفم بقول مهدی اقا میترسم رد کنمو ته جعبه برام بمونه!! یا طمع کار دستم بده مثل همیشه که داده ، یا من زیاده خواهم...
دوستام میگن میتونه پیشرفت کنه ولی اطلاعات ندارن!! فقط میگن حسمون اینه!! ایا این میتونه پیشرفت کنه؟؟ تا چه حد؟؟ حقوقش چقده ؟
فکر نکنین که من بیشعورم که این همه دارم حقوق و اینا شو میپرسم چون اخلاق و ایمانش کامل اوکیه... ولی خب پولم مهمه تو زندگی... نمیشه که گرسنه سر بر بالین گذاشت ... دوس داشتم همیشه شوهرم ایده ال باشه...
اینم بگم که باید دو سال عقدش باشم... تو این دو سال چکار کنم که بهم دست درازی نشه... ؟ بنظرتون نگرفتن مراسم عقد میتونه یه راهکار خوب باشه؟؟ بنظر من چون تو مراسم عروس لباس باز میپوشه میتونه مرد و ترغیب کنه که بره سمتش... اونم بعد عقد که مثلا یادش بیفته زنش چی بوده!!
ولی اگه مراسم نگیرن فوقش به یه تیشرت منو میبینه اونم تو خونه جلو مامانو بابام یا سعی میکنم کلا لباس پوشیده بپوشم که ترغیب نشه بیاد سمتم . یا ممکن نیست؟؟
اونم برا مایی که قراره دو سال عقد باشیم من فوقش دوس دارم زیاده کاریم بوس باشه و تمام...
از یه طرفم چون بابام تو عقد خرجمو میده نمیخوام خرجم با یکی دیگه باشم عیشم واسه یکی دیگه... درست نیست آخه .
دوستام لطفا راهنمایی و نصیحتم کنین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)