درود به همه دوستان عزیز ....

من یه مشکلی دارم که منو خیلی اذیت میکنه . من  23 ساله و متاهلم که یه فرزند هم دارم حدود  شش سالی هم هست که ازدواج کردم و ازدواجم هم سنتی نبوده . من و همسرم بعد از آشنایی با هم ازدواج کردیم و همدیگرو خیلی دوست داریم ...

اما من یه ادم کاملا عاطفی هستم طوری که  دوست دارم کلمه ی دوست دارم رو از همسرم زیاد بشنوم یا شوخی کردن و در آغوش گرفتن و ....  احساس میکنم  واقعا نیاز دارم. به خودشون هم گفتم اما همیشه میگه من دوست دارم اما مشغله  دارم و یا میگه من زیاد ادم احساسی نیستم  ...

هر وقتم من میرم پیشش رغبت خاصی نشون نمیده و من همیشه میبوسمش و در آغوش میکشم ... شاید مسخره به نظر بیاد اما احساس میکنم غرورم خرد میشه و همیشه  قول میدم منم مثل خودش باشم اما دووم نمیارم بعد چن روز همه چی یادم میره ..

از این یه طرفه بودن خسته شدم  آخه  وقتی میرم پیشش میگه خستم  یا گرمه یا حوصله ندارم و از این حرفا  ... اینم بگه آدم کنه ای نیستم ...

لطفا کمکم کنید نمیخوام بیشتر از این کوچیک و خرد شم . آخه واسه همه چی وقت میذاره جز من ... ممنونم از راهنماییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)