با سلام خدمت همه شما خوانندگان‌ سایت خانواده برتر

من پسری هستم که‌ تا یکی دو ماه دیگه وارد 18 سال میشم رشته تجربی و امسال کنکور دارم توی مرکز یکی از استان های شرقی کشور زندگی میکنیم از خانواده مرفه ای هستم هم از لحاظ اجتمایی هم از لحاظ اقتصادی اینا همه مقدمه ای بود که گفتم اما الان میخوام برم سر اصل مطلب ؛

حدودا یه سال قبل بود که توی یه مهمونی با یه دختر خانومی که هم سن خودم بود اشنا شدم ایشون خواهر دوست خاله من هستن این رو هم بگم که تا اون روز عشق یا مفهوم عشق هیچ اعتقادی توی این رده سنی خودم نداشتم چون بر اساس دیده ها و تجربیات خودم همه گذرا بودن و آخرش فقط غم و غصه و نفرت به همراه داشت .

حالا بریم سر ادامه داستان ؛

من وقتی که ایشون رو دیدم یه احساس نسبت بهشون توی دل من شکل گرفت از اون شب تا دیدار مجدد ما دو ماه گذشت اما توی این دو ماه تمام فکر و خیال من شده بود فکر کردن به اون و روز به روز با اینکه نمیدیدمش حسم بهش قوی تر میشد، الان هم حدود یک سال میگذره و من کلا پنج شش دفعه دیدمش اما روز به روز داره روی من بیشتر فشار میاد به چند دلیل به هیچ عنوان احساسات خودم رو بهش بروز نکردم .

اولا اینکه میخواستم اول با خودم کنار بیام که واقعا دوستش دارم یا نه که الان متوجه شدم واقعا عاشقشم، دوماً به هیچ عنوان دوست ندارم با احساساتش بازی کنم و اینکه چون رشته کار و دانش بود و امسال کنکور داشت نمیخواستم فکرش مخدوش بشه ، مورد آخر هم این بود که من هیج چیز از زندگیم مشخص نیست نه تحصیلم نه شغلم نه سربازی و نمیتونم که روی جیب پدرم سرمایه گذاری کنم و میترسیدم جواب خیلی تندی ازش بگیرم.

توی این یک سال خیلی روی من‌ فشار بوده و روز به روز حسم داره بهش قوی تر میشه الان دل رو زدم به دریا میخوام بهش ابراز علاقه کنم چون میترسم که کسی زود تر از من این کار رو انجام بده و ایشون امسال وارد دانشگاه میشن،بعدش هم به راه خودم ادامه بدم تا سه چهار سال دیگه بهش برسم اما نمیدونم کارم درسته یا نه؟

خواهشمندم از همه دوستان چه پسر که شرایط مشابه من رو داشتن یا قادر به راهنمایی من هستن نظرات و راهنمایی هاشون رو به من بگن چه دخترها نظرشون رو درباره این مسئله بگن و راهنمایی های لازم رو به من بکنن من همه نظرات رو میخونم و جواب میدم لطفا منو راهنمایی کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)