سلام 

یک راست میرم سر اصل مطلب ؛

من خواستگاری یه دختر خانومی رفتم ایشون دارن مامایی میخونن و تقریبا تموم شده درسشون طی صحبتهایی که کردیم میگن که در آینده که مشغول کار بشن به احتمال خیلی زیاد حداقل دو یا سه روز شیفت شب باید باشن ایشون .

از نظر من واسه من اوکی هستن تقریبا همه جوره بهم میخوریم اما این موضوع رو نمیتونم قبول کنم که زنم سه روز در هفته شیفت باشه کلا هفت روز هفته سه روزشو ایشون نیستن و نمی بینمشون بنده هم شاغلم تا ساعت 5 عصر خونه ام بنده هم فوق لیسانس حسابداری دارم الانم شاغلم 27 سالمم هست ایشونم 22 .

ممنون میشم کمکم کنید .

مرتبط:

آموزش تنظیم وقت و تقسیم انرژی در زندگی زنان شاغل

خانم های شاغل چطور برنامه ریزی میکنند برای زندگی شون؟

خانم های شاغل چطوری برنامه ریزی میکنن که به کارهای منزل برسن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)