با عرض سلام و خسته نباشید
دو راهی سختی ست. نمیدانم از کجا شروع کنم و از چه مشاوره بگیرم؟ چند ماهی است که ذهنم شدت درگیر هست و با مشاوران متعددی صحبت کرده ام، اما خیلی نتوانسته اند به تصمیم گیری من کمک کنند ...
پسری 25 ساله هستم . متولد در خانواده ای نسبتا مذهبی . شش ماه پیش به خواستگاری دختری 18 ساله رفتم.
همه چیز خوب و ایده آل بود. بی صبرانه منتظر شکل گیری این وصلت بودم. اولین جلسه خاستگاری انجام شد و برای اولین بار دختر را دیدم و صحبت هایی که انجام شد بسیار مورد پسند بنده قرار گرفت. دختر از الگوهای مذهبی خود سخن میگفت و امام زمان و آن که میخواهد بچه هایش سربازان امام زمان باشند و قص علی هذا...

یکی از عواملی که شاید بیش از 50 درصد در تصمیم من برای انتخاب این دختر موثر بود دسترسی محدود او به اینترنت ( با کنترل خانواده ) و نداشتن موبایل بود.
دو ماه بعد از عقد متوجه شدم دختر با فریب مادرش به اینترنت وصل می شده و در تمامی شبکه های مجازی ( که خود من تازه اسم آن ها را می شنیدم ) عضو و به شدت فعالیت داشته است ( و چت های فراوان با نامحرم ).

یک ماهی گذشت تا بتوانم با این مسئله کنار بیایم ( هر چند گوشه چشمی به طلاق هم داشتم). داشت کم کم همه چیز خوب پیش می شد که متوجه شدم دختر به مدت دو سال با پسری رابطه تلفنی و ملاقات های حضوری داشته است ( رابطه ای به شدت عاشقانه که به بسیاری از نامه ها و شعرها نیز دسترسی پیدا کردم ) و دو ماهی هست که حالم اصلا خوب نیست...
برخی مشاورین دم از بخشش میزنند و برگرداندن زندگی به انسانی توبه کار...
دختر به شدت به من اظهار علاقه میکنه، اما نمیتونم زیاد عشقش رو به خودم باور کنم، فکر میکنم به خاطر ترس از جدایی و آبرو و غیره هست...
نمیدانم چه کنم...
ایا این دختر میتونه به همون ایده آل های من که در خواستگاری ادعا میکرد نزدیک بشه...
من توقع زیادی از زندگیم ندارم، اما فکر به گذشته تلخ این دختر به شدت عذابم میده. تازه من در دورانی جوانی خیلی خودم رو تو موقعیت های مختلف گناه نگه داشتم با شرایط ظاهری و باطنی خوبی که دارم...
حتی تو دانشگاه سه بار از من خواستگاری شد...
نمیدونم حکمت خدا چی بوده، اما الان خیلی داغونم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)