با پسری که 3 سال ازم بزرگتره 3 - 4 ساله دوستم . از لخاظ ظاهری ازش خیلی سرترم طوری که همه بهم میگن دختر این پسر در حد تو نیست لیسانس دارم و اون فوق لیسانس میخونه . شدیدا خانواده دوست و کاریه و بهم گفته خرداد امسال موضوع ازدواجمونو با خونوادش مطرح میکنه اما بعضی رفتاراش بهم این حس و میده که این کارو نمیکنه هر بار راجع به این قضیه که کی پس میای میحرفم ناراحت میشه و الان که دارم این پیمو میگم هم باز این اتفاق اوفتاده و گوشیشو 1 شبه رو من خاموش کرده .

من بهش اطمینان دادم که بهش وفادارم و میدونه که به پاش میمونم . . نمیتونم رو دلم پا بزارمو تموم کنم خانوما تو موقعیت من چی میکردین و اقایون من چه سیاستیو پیش بگیرم 

در ضمن رابطه ای باهاش نداشتم که بهم اسیب زده باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)