با سلام

من دختر خانومى 25 ساله هستم, تو چند وقت اخیر به دلایلى چند مرتبه به دانشگاه دوران کارشناسى ام رفت و امد داشتم, خیلى اتفاقى دو مرتبه با اقایى از دانشجویان دکترى هم کلام شدم, چند روز بعد تو اینستاگرام برام در خواست فرستاد و چند مرتبه اى چت کردیم, ازم درخواست ملاقات کرد و گفت دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم.چون از ظاهرتون خوشم اومده و دوست دارم ببینم از سایر جهات  چه قدر به هم نزدیکم.

یکم اصرار کرد منم قبول کردم , دفعه ى اول در حد دو ساعتى تو پارک ملت دیدمش, یه چرخى زدیم و یکم از خودمون و خانوادمون و محل زندگى مون و اینا گفتیم, رفتار توهین امیزى نداشت,  31 سالشه و سال اخرشه,  به خاطر کارش چون مى خواد تو شرکتى که کار مى کنه سمتش بره بالا داره دکترى هم مى خونه, اینم اضافه کنم من تو یکى از دانشگاه هاى روزانه تهران کارشناسى ام رو گذروندم, این اقا هم هر سه مقطع رو تهران بودن.

من تا بحال دوستى با کسى نداشتم, به این اقا هم با توجه به موقعیتش و برخوردش نمى خوره بخواد سوء نیتى داشته باشه, از اون روز بیشتر تلفنى و تو چت با هم حرف زدیم و بازم تقاضاى ملاقات داره, من نمى دوم این ارتباط و چه طورى مدیریت کنم, چند تا از دوستام همین طورى ازدواج کردن, منم نمى خوام با بدبینى زیاد لگد به بختم بزنم.

دوستم مىگه از اولش بپرس چه مدت اشنایى مد نظرشه که ابهام باقى نمونه, به نظرتون چه مدت اشنایى مناسبه؟ تو چه محیط هایى ملاقاتش کنم؟ خواهشا نگین قصد سوء استفاده داره یا از اول خانواده رو در جریان بذارین , ما هیچکدوم بچه نیستیم دیگه , ازش تو دانشگاه تحقیق کردم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)