سلام
بنده از آقا پسری خوشم اومده. ایشون تو اینستا یه پیج قدیمی دارن که ظاهرأ مربوط به اوایل حضورشون. پیج جدیدشون قفله .
تقریبأ تمام کسانی که با پیج قبلیشون فالو کردن رو چک کردم. میشه گفت هرچی اومده دستش فالو کرده.  سخن و حدیث امامان و پیج امام رضا(ع) و. . .
تقریبأ عده زیادی دختر که بیشتراشون قفل بودن و عده ای که پیجشون باز بود ولی افتضاح بودن. و دوست ها و اقوام خودش. و چندتا بازیگر خانم.
البته پیج جدیدشون رو با یه آی دی چند وقت پیش فالو کردم، فالویینگ هاشون تا جایی که یادم میاد مورد خاصی (سه نقطه) توشون نبود هر چند دخترهای آشنا و فامیل بودن که لایک میکردن و گاهأ نظر میدادن یا سوال میپرسیدن ( یک ماهی هست به پیج جدیدشون دسترسی ندارم).
 ولی تازگی ها که تو پیج سابقشون این موارد رو دیدم یه حس بد سراغم اومد. حقیقتش خودم آدمی هستم نه به دنیای بازیگرهاو. . . علاقه ای دارم. نه  اصلأ تو کتم میره یه آدم به پیج یه جنس مخالف سر بزنه و هی عکساشو نگا کنه. خب اینم نگاه به نامحرم. شاخ و دم که نداره.
خودم وقتی عکس های شخصی یه پسری که خوش تیپ یا خوش چهره باشه رو  میبینم سریع به خودم میام و از پیج بیرون میرم.  به خودم گفتم نمیشه صد در صد قضاوتش کرد شاید اولش بود و از رو جوگیری همینجور فالو میکرد. و با توجه به اینکه الان پیج جدید دارن احتمالأ رمز اون رو فراموش کرده. و یا حتی ایمیلش رو. چون شاید در اون صورت حداقل پست هاشو حذف میکرد.
آدم ها لایه های پنهان دارن. هر کدوممون شاید اگه تمام چیزهایی که از ذهنمون میگذره رو بشه، آبرومون بره. ولی از ظاهر هم نمی شه گذشت
ایشون تقریبأ از اقوام و آشناها هستن. شناخت نسبی از خودشون و خانوادشون دارم. هر چند شاید اون از کس دیگه ای خوشش بیاد و من بیخود هی ذهنمو درگیرش میکنم. ولی باز هم ممنون میشم نظرتون رو با توجه به توضیحات داده شده و تجربه ها و رفتارهای خودتون، راجع به رفتار مجازی این آقا بگید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)