با سلام و عرض خسته نباشید....
دوستان میخواستم نظرتون رو درباره ی ازدواج اینترنتی بدونم .... یک مورد برام پیش اومده و من کاملا سرگردونم.
من دختری 18 ساله هستم. بزارید راستشو بگم ؛

من یک بار ( حدودا یک ماه پیش ) رفتم چت روم و اونجا تازه فهمیدم چه محیط مضخرف و افتضاحیه... میخواستم ازش بیرون برم که با ی پسر گفتگوی کوتاهی داشتم.. و اون گفت که واقعا ازم خوشش اومده و گفت که نمیخوام از دستتون بدم... ازم ایمیل خواست و من گفتم عمرا... باور کنید حدود یک ساعتی فقط اصرار میکرد و میگفت نمیخوام شما رو از دست بدم و گفت که من توی عمرم تا حالا اینقدر به کسی اصرار نکرده بودم ولی شما با بقیه فرق دارید و... خیلی خیلی اصرار کرد و گفت که فقط هدفشون ازدواجه... منم دادمش (با خودم گفتم که یه شرطایی بزارم که ول کنه بره)
گفتم که ارتباط ما ( از طریق ایمیل ) فقط ماهی یکبار باشه و بشرطی هست که به هیچ عنوان شماره نخواد ولی در کمال تعجب گفت من همه رو میپذیرم. ( اینطوری گفته بودم که یا فراموشم کنه و یا منصرف بشه) یکماه  هیچ ایمیل و پیامی نداد و در واقع به قولش عمل کرد... دیشب ( دقیقا بعد از یک ماه ) بهم ایمیل زد و من گفتم که این جور رابطه ها درست نیست و باید کاملا هدفدار باشه... راهمون هم خیلی دوره و اینکه سنشون کمه (19)... نه شغلی و نه درآمدی و شما تازه امسال میخواید کنکور بدید و ما حتی همدیگرو ندیدیم که از هم خوشمون بیاد و اینکه شما 5 سال دیگه به سن ازدواج میرسید...))
گفتن که بلاخره بزرگ میشیم و اینکه قرار نیست 5 سال صبر کنیم نهایتا تا دو سال دیگه اگه همه چی خوب پیش رفت خانواده رو در جریان قرار میدیم و اگه شما واقعا دختر مورد علاقه ی من باشید بخاطرتون خیلی چیز ها رو قبول میکنم و به خواستگاری میام.

 و اینکه من هم شغل دارم و هم درآمد ولی میخوام از طریق درس خوندن هم به جاهای خوب برسم...و مهمترین خصلتم صداقتمه و ممکنه بخاطر صداقتم خیلی چیز هارو بهتون بگم که شما قبول نکنید..و اینکه بزودی اگه خدا بخواد و همه چیز خوب پیش بره ملاقات ما رقم خواهد خورد...
ی چیزی هم خیلی رک و راست بهش گفتم: ((امیدوارم قصدتون مخ زنی نباشه...))
گفت (( نه نیست...من ساده تر از این حرفام که بخوام مخ دختر مردم رو بزنم و اینکه باور کنید من پسر بدی نیستم...من توی چت روم و اینا با دخترا که صحبت میکردم هیچکدوم مثل شما نبود و اینکه من تو دنیای بیرون و واقعی هیچ وقت دنبال ارتباط با دخترها نبودم ...من کسی نیستم که هردقیقه دلم بخواد با ی دختر باشم من فقط یک دختر نجیب و باوفا و با ایمان میخوام و اینکه از نجابتی که توی هر کلام سادتون  هست  خوشم اومده.توی چت روم هزار تا پسر بد و بی ادب بود من که تا حالا به شما بی ادبی نکردم....))

اینم بگم که پسر مودبیه و در مورد مسائل جنسی نه اون موقع که توی چت روم بود و نه حالا کلم ای حرف نزده.... و میگفت (( لطفا جلو پای دو جوون سنگ نندازید مطمئنم از من خوشتون میاد و خواهشا بهم اعتماد کنید))

و با تاکید میگفت: (( من....قصدم.....ازدواجه.... ))

بنظرتون چیکار کنم؟ به راهنماییتون احتیاج دارم...لطفا اونهایی که تجربه ای-چیزی در این زمینه دارن به یاری سبزتان محتاجم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)