با سلام

دختری هستم ۲۴ ساله، به گفته اطرافیانم ظاهر خوبی دارم، هم چنین اطرافیان منو با عاقل بودن و منطقی بودن توصیف می‌کنند، در چند سال اول دانشگاهم، اعتقادم این بود که نباید دلم درگیر کسی شود و نه باید دل کسی رو درگیر کنم، در عین حال، در دلم از یک نفر خوشم می‌آمد و حتی این باعث ترسم می‌شد و در ارتباط با آن فرد اضطراب می‌گرفتم و حتی از ارتباط گرفتن با او اجتناب می‌کردم، و خلاصه تا به حال، فردی که خوشم می آمده هم مسیر دیگری انتخاب کرد و به افراد دیگری هم که توجه زیادی نشان میدادند، عدم تمایلم را نشان دادم.

امّا مدتیست طرز فکرم را عوض کرده ام، و با خواستگاران سنتی ای که داشته ام، به این نتیجه رسیدم که چه بهتر می‌شد اگر بتوانم خودم با فردی که همفکرم هست آشنا شوم و به ازدواج برسم (چون طرز فکر طرف مقابلم خیلی برایم مهم هست، از لحاظ اعتقادی و اینکه اهل تحلیل و منطقی و فرد سرزنده ای باشد) 

مدتیست در طی یک فعالیت دانشگاهی، با آقایی از رشته‌ی دیگری با این ویژگی‌های مد نظرم آشنا شده ام، و بالتبع در دلم علاقه‌ای شکل گرفته، 

جوری که هر خواستگار سنتی ای که به ما زنگ می‌زنند، حالم بد می‌شود و احساس می‌کنم چگونه می‌توانم با این علاقه‌ای که در دلم هست، از کس دیگری خوشم بیاید؟ 

در عین حال، ایشون هم گاهاً توجهی نشان نداده و گاهاً توجه زیادی نشان میده

به علاوه اینکه در بیوی تلگرامش که حساب فعال اوست، یک مصرع عاشقانه گذاشته

می‌خواستم بدانم مصرع عاشقانه در بیو، به معنی اینه که فرد با کسی در ارتباط است؟ یا میتواند بی هدف باشد؟ 

و اینکه، من تا به حال با دلم خوب تا نکرده ام، امّا نمی‌خواهم دیگر به خواسته دلم بی توجهی کنم، خواستگار جدیدی دارم که شرایط خیلی خوبی دارد، یعنی باید باز روی دلم پا بگذارم؟ 

یا به فکر آشنایی بیشتر با کسی که دلم و عقلم تا حدی می‌گوید باشم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)