سلام

واقعا خیلی بهم ریخته ام و نیاز به مشاوره دارم . من سه ماه نامزد کردم نامزدم خوبه ولی یه اخلاقی داره که دوست نداره ازش بپرسم کجا میره و با کی میره . مثلا اگه جایی بره دوست نداره جزئیات رو ازش بپرسم .خیلی وقتها جواب تلفن من رو نمیده راستش خودمم الان نمی دونم چطوری سوالم رو مطرح کنم .بذارین یه خورده جزئی تر بگم شاید منظورم رو متوجه بشین .

مثلا همین امروز صبح نامزدم قرار بود برای یه کاری بره تهران (ما شهرستانیم )توی اس ام اس بهم گفت که داره میره و منم ازش خواستم وقتی برگشت خبرم کنه .تا ساعت 5هیچ خبری ازش نشد من دو سه بار بهش زنگ زدم ولی جواب نداد بالاخره به خونه شون زنگ زدم و خواهرش گفت اومده و رفته بیرون .

خودم متوجه شدم دروغ میگه .بعد بلافاصله نامزدم اس داد که من رسیدم و الان بیرونم ...واقعا متوجه نمیشم چرا جواب تلفن من رو نمیده و اینکه خیلی از مواقع به شوخی یا جدی بهم دروغ میگه ...زیاد بهم اس ام اس نمیده .این طبیعیه که توی دوران عقد اس ام اس نده؟ جواب تلفن من رو نده ؟ با دروغگویی اش چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)