سلام خسته نباشید
یه مسئله ای واسم پیش اومده که ذهنمو درگیر کرده امیدوارم دوستان بتونن کمکمم کنن و همفکری کنن.
نامزدم خیلی حرفی که مردم در موردش میزنن واسش مهمه. مثلا من کنار هر کی بشینم حرف بزنیم بعدش میپرسه چی گفت؟! در مورد من چی گفت؟! اگر در مورد اون صحبت کرده باشه مثلا تعریف کرده باشه از قیافه و اخلاق و .. نامزدم گیر میده واسش توضیح بدم پیش اومده سه چهار بار هی میگه دوباره بگو چی گفت!! انگار خوشش میاد تعریفش میدن رو هی من بگم.بعضی وقتها عصبی میشم از این کارش میگم بسه دیگه چند بار تکرار کنم دیگه ساکت میشه:(
سنشم کم نیست 31 سالشه. ولی خیلی خودشیفته اس!! خیلی به خودش مینازه به تحصیلات خونواده اش قیافه اش و...
به نظرتون این درست میشه یا این کارش عادیه؟!! بر عکس اون من اصلا حرف مردم واسم مهم نیست! هر کی ازم تعریف کنه یا نکنه خیلی فرقی واسم نداره کار خودمو میکنم و مثل ایشون نیستم!

"زهرا"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)