سلام

دختری 20 ساله هستم و امسال به دانشگاه میرم. تا حالا خواستگارانی داشتم ولی پدر و مادرم به دلیل سن کم قبول نکردن و کسی به خونمون نیومد. قیافه  خوبی دارم خانه دار و  آبرودار و تقریبا مذهبی هستیم

متوجه شدم  یکی از اقوام منو برای پسرش در نظر داره.این اقا پسر پسر عموی پدرم هست و شهر دیگه ای زندگی میکنه که تا شهر ما حدود 3 الی 4 ساعتی راهه. رفتارهای های اونا ضایع نبود ولی من یه حدس هایی زدم.خلاصه چند وقت پیش پدرشون با پدرم در میون گذاشتن و قراره چند روز دیگه بیان خواستگاری. من خیلی دو دلم

این اقا خیلی کاریه هم توی یه شرکت کار میکنه و بعد از ظهر میاد مغازه ی پدرش وایمیسته و خونه هم داره .خانواده خوب و مذهبی هستن. خیلی خوش برخورد و اجتماعیه و خیلی شوخ و خوش اخلاقه دقیقا چیزی که من دوست دارم

ولی مشکلی که من دارم اینه ایشون قبلا نامزد داشتن که از فامیلای مادریشون بوده البته الان باهاشون قهرن. لاغره و من تو پرم و همیشه دوست داشتم شوهرم کمی هیکلی باشه. و قبلا چند تا دوست دختر داشته ولی من تا حالا با پسری دوست نبودم . خیلی برام مهمه بدونم خودش منو انتخاب کرده یا خانوادش ؟

 به نظرتون من چی  بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)