سلام
میخوام نظر دختر خانمها رو راجع به خصوصیاتی که بیان میکنم رو بسنجم ! ببینم مشکلاتم چیاست ! لطفا لطفا عاقلانه و واقعی جواب بدید . ممنون

خصوصیات اصلی :
1 - مذهبی : اما برام خیلی مهم نیست که حتما مخاطب خاص مثل من باشه ! اما برام مهمه سر سنگین در جوامع ظاهر بشه !

2 - محصل : ترم آخر کارشناسی ! برنامه نویس هستم ! در حد توانم برنامه نویسی میکنم و مطمئن هستم حتما شغلی مناسب بعد از تحصیل گیر خواهم آورد چون تخصص دارم !! اما فعلا بیکار ! اما در حد خودم درآمد دارم!

3 - خدمت نرفته ! بعد از تحصیل باید برم خدمت .

4 - خانواده دار اما پول آنچنانی هم نداریم.

5 - تا به حال با دختری رابطه نداشتم ! سعی کردم نداشته باشم چون به نظرم این رابطه ها یا منجر به گناه میشه یا شکست روحی

6 - در هیچ یک از شبکه های ضد اجتماعی فعالیت ندارم و بیشتر وقتم رو صرف برنامه نویس کرده ام .

7 - همیشه خنده رو ، خوش خلق ، خوش صحبت هستم ! و همیشه سعی کردم روابط اجتماعیم رو افزایش بدم ! اما اگر کسی عصبانیم کنه ممکنه برای مدتی خنده از روی لبانم محو بشه .

و ...
خصوصیات زیاده  اما همینها برای نظرسنجی کافیه

خصوصیات ظاهری :
1 - قد 165
2 - وزن 65
3 - دارای تیپی مذهبی ! خیلیا بهم میگن با اینکه قد بلندی نداری اما خدا ظاهری دختر کش بهت داده . خواستنی هم هستم !

لطفا نظرات خودتونو راجع به ازدواج بگید - توجه کنید فرض کنید خواستگارم با این خصوصیات . جواب منطقی بدید

ممنون همتون
ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)