سلام

من و یه آقا پسری قراره با هم نامزد کنیم که از قبلش هم با هم دیگه در ارتباط بودیم راستش من هیچی توی رابطمون براش کم نمیزارم همیشه درکش میکنم چون مشکلات خیلی زیادی داره خونواده هامونم در جریان کامل همه چیز هستن .

چون بچه ی طلاق هستش با خانوادش اصلا رابطه ی خوبی نداره اما من بینهایت دوسش دارم راستش یه عالمه دوستای ناباب داره مشروب میخوره و قلیون میکشه دانشگاهو ول کرده سر کارشم نمیره دیگه نمیدونم چیکار کنم ؟

کلی باهاش حرف میزنم خواهش میکنم که خوب بشه حاضر نمیشه پیش مشاور هم بریم از پدر و نامادریشم بسیار بدش میاد با اینکه چون پدرش فقط یه پسر داره خیلی دوسش داره نا مادریشم همینطور اما ساعت سه چهار صبح میاد خونه قرص اعصاب مصرف میکنه توی یه لحظه تا مرز دیوونه شدن عصبانی میشه من با همه ی وجودم دوسش دارم .

میدونمم به نظرتون موندن به پای همچین کسی فایده نداشته باشه من کسی ام که نماز و روزش به وقتشه درسام و کاملا ادامه میدم حتی زبان هم تدریس میکنم اما واقعا دوسش دارم تحت هیچ شرایطی نمیخوام از دستش بدم .

شاید باور نکنید چند بار هم منو زده تو عالم دوستیمون ... کلی حرف میزنم باهاش خواهش میکنم ازش اینکارارو بذاره کنار اما گوشش بدهکار نیست

شما بگید چیکار کنم ؟خواهش میکنم ازتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)