سلام
چند وقتیه توی یه کلاس آموزشی به یه خانم علاقه مند شدم و احساس خیلی خوبی بهشون دارم. قصدم اینه برم بهشون بگم اما خب یه مشکلی این وسط وجود داره که کاملا منو مردد کرده
قد من 171 و ایشون فک میکنم حداقل 10 سانتی متر از من بلند تر هستن.
واقعا نمی دونم باید چکار کنم، چون احتمالا اگه برم جلو در خوشبینانه ترین حالت محترمانه ردم می کنن.
این اولین باریه که توی عمرم دوس دارم قدم واقعا بلند تر می بود، صرفا برای همون خانم. چیکار می تونم بکنم....؟ گاهی اوقات آدم دل به چیزایی می بنده که ...
من واقعا به ایشون علاقه مندم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)