سلام

من دختری 22 ساله هستم . الان یه خواستگار دارم از نظر ایمان که از اولویت انتخابم هست خوبه . قدم 153 و تناسب اندام هم دارم و خواستگارم قدش 183. از خواستگارم که درمورد قدم پرسیدم گفت همون جلسه ی اول با خانواده که مطرح کردم گفتن اشکالی نداره و منم دیگه برام فرقی نمیکنه.  انتظار داشتم بگه خوبه و  دوست دارم و خودم پسندیدم و.....

من دندونپزشکی می خونم و اونم فوق لیسانس رشته های مهندسی. می ترسم به خاطر رشته ام تا حالا اومده باشه جلو نه به خاطر خودم. می ترسم بعدا توی زندگی قدم براش اهمیت پیدا کنه و بم خیانت کنه. چون به این نتیجه رسیدم که آقایون زیبایی و اندام خیلی براشون مهمه ( مثلا پدرم تو دعواهاش به مادرم توهین هایی  مربوط به اندام و ... میکنه ماهواره می بینه با آنکه پدرم قبلا مذهبی بود) اعتماد به نفس بالایی دارم و به هیچ عنوان نمیتونم تحمل کنم که کسی بم توهین کنه.... البته از بچگی به خاطر قدم ورزش میکنم

لطفا دوستان نظر بدید که من چیکار کنم؟ چی جوری بفهمم که واقعا خواستگارم منو به خاطر خودم میخواد نه به خاطر رشته ام؟ من دلم میخواد همه جوره منو دوست داشته باشه نه اینکه بگه برام فرقی نمیکنه  . آقایون ممکنه به خاطر تحصیلات دختر از  ظاهری که مد نظرتون هست بگذرید؟
میدونم قبلا خیلی بحث شده ولی خواهش میکنم راجع به این مورد هم نظر بدین
پیشاپیش ممنون از نظراتتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)