سلام

بنده یک مشکل بزرگ دارم اینه که به دروغ گویی هام ادامه بدم یا نه ؟

بنده پسری جوانی هستم که نسبت به عموم مردم از نظر مالی برخوردار تر هستم و این موضوع باعث شده در برخورد با عموم مردم به مشکل بخورم . به این صورت که  وقتی وارد یه محیط جدید ( دانشگاه  و پادگان و ... ) وقتی افراد جدید میخوان باهام آشنا بشن از من سوالاتی در مورد محل زندگی و ... میپرسن و بعدش از قیمت ساعت مچی گرفته تا کفش تو پام میپرسن و این کنجکاویهای مردم ادامه داره .

مشکل اینجاست که اگه من راست بگم مردم متوجه اختلاف طبقاتی بین من و خودشون میشن و ناراحت میشن که این جوری قلب من هم میشکنه و من هم ناراحت میشم:( پس به همین خاطر کلا هر چی میپرسن دروغ تحویلشون میدم.

اما متاسفانه مردم بعد از مدت کوتاهی متوجه میشن دارم دروغ میگم. مردم از نوع حرف زدن و رفتارم متوجه میشن که دروغ میگم و کل زحمات من به هدر میره.

من نمیخوام دور خودم یه دیوار بکشم من میخوام از همه جای شهر دوست های مختلف داشته باشم. لطفا به من بگید چی کار کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)