سلام

من یه پسر 19 ساله ام . من با یه دختر 15 ساله آشنا شدم . عاشق هم شدیم همو میخوایم دوس داریم قصدمون ازدواجه نه دوستی اونم راضیه . اما مشکل اینجاست که در حال حاضر شرایط ازدواجو نداریم یعنی اون هنوز درسش تموم نشده و منم کار و سربازی ندارم اما خونه و وسایل فراهمه .

نشد که رسمی بریم خواستگاری اما من و پدرم با خانوادش صحبت کردیم گفتن که الان زوده وقتش نیست باید درسش تموم بشه تو هم کار و سربازی داشته باشی .

اگه میخوایش باید این شرایطو داشته باشی ما هم به هیچکس دیگه نمیدیمش تا کاراتو بکنی خودشم درسش تموم شه . اخلاق و خانواده و سلامت منم از شرطاشون بود که اونم احتمالا اوکیه . اما حالا من چیکار کنم ؟!

خیلی دوسش دارم میخوامش دلم براش تنگ شده رو حرف و قولشون حساب باز کردم واسه اینکه بهش برسم .

میخوام شرطاشونو انجام بدم دارم میرم سربازی . اما بازم همش نگرانم می ترسم که خدا نکرده زیر حرف و قولاشون بزنن به من ندنش ، به یکی دیگه بدن یا خودش بعدنا بیخیالم بشه فراموشم کنه قیدمو بزنه دیگه دوسم نداشته باشه بهتر از منو پیدا کنه بخواد .

اینجوری منم داغون میشم نابود میشم . همین الانشم حالم خیلی خرابه همش گریه میکنم دلم خیلی براش تنگ شده . اجازه نمیدن ببینمش یا باهاش تلفنی حرف بزنم میگن به کارات تمرکز کن بذار ببینیم چیکار میکنی سراغش دم مدرسه و خونه نیا .

این رفتارشون منو میترسونه که نکنه حرفشون حرف نباشه و نخوان و رضایت ندن . حالا چیکار کنم من بدجوری عاشقشم همونیه که همیشه آرزوشو داشتم از همه جهت عالیه خیلی دوسش دارم . با این دلتنگی و دوری و جدایی و بی خبری با این غصه و عذابی که میکشم چیکار کنم حالا ؟! دارم می میرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)