سلام!
چندتا سوال که البته کاملا بی ربطن . ولی مورد سوم بیشتر برام مهمه!!
1. چه طوری تاریخ تولد یه نفر که جنس مخالفمونه رو به طور غیرمستقیم "از خودش" بپرسیم؟!
2. چرا بعضیا میگن خوب نیست دخترا تو پارک -جاهای شلوغ- دراز بکشن؟!
3. من رابطه خوبی با مادرم دارم ولی خوب در بعضی موارد واقعا خجالت میکشم یه چیزایی رو بهشون بگم. حتی غیر مستقیم هم نمیتونم!!
اینکه من اصلا اطلاع ندارم اگه یه وقت برام خواستگار بیاد (حدود 18 سال) میترسم بهم نگن...
انتظار دارم اگه یه زمانی این اتفاق افتاد باهام درمیون بذارن و ازم پنهونش نکنن..
نمیدونم چه طوری به مادرم این رو بگم..
4. چه طوری تو خونه/بیرون از خونه درست رفتار کنم و در عین حال شیطنت و شادی خودم رو به عنوان یه دختر فهمیده و عاقل و بالغ  و با نشاط نشون بدم؟!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)