سلام!
من چند وقت پیش با یه آقا پسری که بنظرم به ایده آل هام نزدیک بود نامزد کردم، البته هنوز رسمی نشده عقدمون و برای آشنایی بیشتر فعلا صیغه موقت بینمون خونده شده
این آقا به نسبت مغروره، یه غرور خاص داره و من از این قضیه وحشت دارم، میترسم با همچین کسی ازدواج کنم، چون خودمم به نسبت کمی مغرورم
دوستام به شوخی بهم میگن اگه تو و علیرضا با هم قهر کردین دیگه از ترس منت کشی هم که شده عمرا با هم آشتی کنین!!
در ضمن جفتمون هم سرتق و کله شقیم
من از زندگی با همچین کسی میترسم، بارها تو سایت ها خوندم مردا عاشق اقتدارن ولی من از دادن اقتدار و بها به علیرضا میترسم
میترسم اگه از لحاظ جنسی همیشه در خدمتش باشم ازم زده بشه
اینم بگم که اون خیلی دوسم داره و برام جون میده و درصد غرورش تو برخورد با من واقعا کمتر از برخورداش با خانواده اش و بقیه اس ولی میترسم باگذشت زمان با منم همین طوری بشه
آقایون،به کمک همتون نیاز دارم
بنظرتون اگه من یه شب، فقط یه شب برای رابطه به ایشون بگم نه، یا بخوام یه کم ناز کنم عکس العملش چیه؟! با توجه به حساس بودنش سر پس زدن؟! هر چند من همچین قصدی رو نداشته باشم ،اصلا تو کاراش ازم نظر میخواد؟!
مرسی ازهمتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)