سلام دوستان
خیلی خلاصه میگم که زیاد وقتتون رو نگیره . چند وقت پیش پستی در مورد وابستگی عاطفی دوستان همجنس دیدم .
یه مشکلی برام پیش اومده:
من با یکی از دوستام همین مشکل و داشتیم هر دو بهم وابسته بودیم اما با شدت متفاوت . تا اینکه شرایطی پیش اومد که از هم جدا شدیم و من به کلی فراموشش کردم ایشون ازدواج کرد و از همه نظر وضعیتش عالیه.
اوضاع اقتصادی و عاطفی و قص علی هذا ... . اما حالا برگشته و میخواد باز با هم باشم من دیگه نمیخوام به اون باتلاق برگردم خواهش میکنم اشتباه برداشت نشه ما همجنسگرا نبودیم .
به هر شکل ممکنه بهش فهموندم که بره اما ازون جا که خیلی مغروره و حرف حرف خودشه اصراراش ادامه داره .
میترسم با ادامه این کاراش منم بشم همون آدم قبلی و باز قصه تکرار بشه
مگه نه اینه که با ازدواج آدما از تنهایی در میان پس این چی میگه؟
لطفا بهم کمک بدین واقعا مستاصلم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)