سلام...

مگه تاچه حد سن  برای ازدواج مهمه؟؟
من خواستگارم 10 سال از من بزرگتره.... خیلی هم دوستش دارم اونم همینطور دو طرفه به شدت همدیگه رو دوست داریم ولی از هر راهی میریم به بن بست میرسیم...
بیشترین مخالفت هم از جانب برادرمه... دیگه نمیدونم چیکار کنم.. من هر طور بشه فقط همون
آقا پسر رو میخوام.... به نظر شما چیکار کنم؟؟؟

من از هر روحانی و انسان عالمی پرسیدم گفتن ، فقط سن معیار نیست... عاجزانه خواهش میکنم کمکم کنید...

باتشکر

 

پاسخ :

سلام

سلام
در یک صورت به مشکل بر نمی خورید .
فرض کنیم شما 20 سال دارید .
شما باید اون رو با ویژگی های اخلاقی و رفتاری یک مرد 30 ساله بپذیرید . طبیعتا یک پسر 30 ساله تحرک ، شیطنت ، شادابی و ... یک پسر 22 ساله رو نداره و بسیار پخته عمل می کنه .
باید انتظار اینو داشته باشید که اون ممکنه در برخی از موقعیت ها ذاتا نخواد با شما همراهی کنه . مثلا شما میگید یک هفته بریم مسافرت . اون ممکنه بگه زیاده ! 2 روز بریم .
متقابلا اون هم شما رو باید به عنوان یک دختر 20 ساله که انرژی زیادی داره قبول کنه . باید قبول کنه که شما نیاز به تفریح زیاد ، ابراز احساسات زیاد و ... دارید .
نباید انتظار داشته باشه که رفتار شما مثل یک زن 30 ساله سنجیده و عقلانی ( عقل زن 30 ساله ) باشه .
باید قبول کنه که شما گاهی اشتباهاتی می کنید که از دید اون بچگانه است و نباید به شما سرکوفت بزنه .
به طور خلاصه ، همدیگه رو همون طوری که هستید باید بپذیرید و سعی نکنید همدیگه رو اون طور که می خواید تغییر بدید .
10 سال دیگه ، اون میشه 40 ساله و شما میشید 30 ساله . باید بدونید که شرایط سخت تر خواهد شد . باید بدونید که خیلی از خواسته هاتون رو به خاطر رعایت حال طرف مقابل باید نادیده بگیرید .
کلا ازدواج با این فاصله سنی توصیه نمیشه .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)