سلام به همه دوستان
پسری هستم با 28 سال سن که حدود 2 سال پیش در داخل دانشکده با خانومی اشنا شدم
درس من تموم شد و سربازی من حل شد و حالا در جای مشغول به کار هستم و اون خانوم هم کارشناسی ارشد قبول شد . من به همراه خانوادم دو ماه پیش یک جلسه معارفه رفتیم به هیچ عنوان صحبت مهریه نشده بود به دلیل این که خود من اول میخواستم با اون خانوم به توافق برسم بعد این بحث رو به سمت خانواده ها بکشم. ولی متا سفانه به توافق نرسیدیم و حتی باعث ایجاد تنش و دعوا شد به دلیل این که من 110 سکه مد نظرم بود ولی ایشون 700 سکه .
وقتی که دلیلش رو پرسیدم ایشون گفت تو منظقه ما رسم نیست مهریه پایین باشه و مهریه دختر رو بر اساس میزان تحصیلات تعیین میکنند. و این هم گفت اگه مهریه پایین میخوای خونه خودت رو به نام من کن .
تو همچین شرایطی من باید چیکار کنم ؟
ممنون میشم راهنمایم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)