سلام دوستان، وقت همگی بخیر

همه شما میدونید که امروزه وسایل ارتباطی زیادی وجود داره ، و روز به روز هم پیشرفت میکنه ولی یه چیزی این وسط هست که آیا مهارتهای ارتباطی ما هم با این پیشرفت بهبود پیدا کرده؟
تا حالا شده با کسی موضوعی رو مطرح کنید ولی ایشون  برداشت نادرستی از حرفای شما داشته باشن؟ اینو قبول دارید که ریشه بعضی از سوء تفاهمات  به شیوه نادرست بیان و انتقال احساسات و اطلاعات ما بر می گرده؟ در صورتی که شاید خودمون از این موضوع بی اطلاع باشیم!!

من اینجا میخوام برگردم به همون شیوه برقراری ارتباط اصیل ،یعنی گفت و گوی متقابل، به نظرم اگه تو این نوع ارتبا ط مهارت کسب کنیم ، در بقیه موارد هم کارمون راحتتر میشه!! اینجا من بحثم بیشتر در زمینه ارتبا ط با آقایونه

و اما سوالم از شما کاربرای عزیز.....

اینکه میگن آقایون کلی نگر هستن یعنی چی؟ تو کتابای روانشناسی زیادی در این رابطه صحبت شده،  واز پدرم و چند آقای دیگه پرسیدم ،ولی میخوام تو جامعه آماری زیادی که اتفاقا از شهرهای مختلفی هم هستن جواب سوالمو بگیرم .

... این کلی نگری یعنی آقایون به جزئیات  اهمیت نمیدهند ؟؟ یا به جزئیات  بی ارزش اهمیت نمیدهند؟؟ اصلا مگه میشه مطلبی رو برای کسی  بدون جزئیات  بگیم و متوجه کل منظور ما بشه؟؟
.... شایدم بشه گفت که این کلی نگری یعنی با آقایون واضح و روشن ( یه چیزی مثل رک بودن ) حرف بزنیم !! و یه چیزی هم که اینجا هست اینه که بعضی مسائل نیاز به مقدمه چینی دارن و نمیشه همون اول رفت سر اصل مطلب؟؟ که این مقدمه چینی هم با توجه به جامعه امروزی که آقایون درگیری های ذهنی دارن شاید امکان پذیر نباشه!!

منظورم هم از آقای کلی نگر سوال هر آقایی میتونه باشه (پدر ،همسر، استاد ، فامیل ،همکلاسی و... ) ضمنا نمیخوام از کتاب روانشناسی بگین،، آقایون اون چیزی که واقعا خودشون هستن و خانمها هم اون چیزی رو که مشاهده میکنن بگن ...

اگرم منظورمو از سوال متوجه نشدین تو کامنتها بگین تا جایی که بتونم منظورمو برسونم ...

موفق باشید "تمنا"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)