با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه بچه ها.
من ی دختر 26 ساله هستم که دو سال پیش به روش سنتی ازدواج کردم.به پسری که معاون یکی از ارگانهای دولتی شهر خودمان بود .
ولی من از اول با ظاهر ایشون مشکل داشتم. من خودم 177 قدم می باشد و با همسرم هم قد هستیم و این مرا آزار میدهد. چون ایشون چهارشونه تر هستند قاعدتا کوتاهتر از من به نظر می آیند. نگید خب از روز اول دقت می کردی به خدا دقت کردم ولی خانوادم به خاطره شغل و منصب خوبی که داشت هی بهم دیکته کردند که قد اصلا مهم نیست و منم قبول کردم.

نمیدونم چرا این جوری شدم تا یه پسر قد بلند میبینم نگاهش می کنم گاهی اوقات حس می کنم اونم میفهمه ولی خدا شاهده دست خودم نیست.
تو رو خدا کمکم کنید.
به نظر شما قد 177 برای ی مرد کمه ؟ من چه کنم تا سرم تو زندگی خودم باشه؟ حسرت زندگی همه رو ، هر کسی که مرد بلند قد داره رو دارم.
من برادر شوهر خواهرم رو دوست داشتم فقط به خاطر اینکه قد 190 داشت ولی چون عشق یکطرفه بود و من اصلا نمی دونم اونم منو دوست داشت یه نه. دارم دیوونه میشم کمکم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)