اینجا یه دفعه خونده بودم بعضی خانما برای پسراشون اونجا ممکنه دختر پسند کنن و این جور ماجراها کم نیست!!!
قضیه اینجا شروع میشه که چند ماهه که بعضی مشکلات خیلی خاصم رو برای مادرم مطرح کردم، مثلا موضوع ازدواج، دخترا و پسرا، و اینکه دو تا پسر بهم گفتن ازت خوشم میاد و دوست دارم و ازش پرسیدم "به نظرت اگه دوس پسر نداشته باشم اشکالی نداره؟" خودش هم با روی خوش بهم گفت که "خودت میدونی"، ولی میدونم ته دلش راضی نیست.
هر دفعه م ازش قول گرفتم این حرفامو به کسی نگه ... ولی واقعا نمیدونم بابام خبردار شده  یا نه! ( بهم چیزی نگفته )
منم درخواست پسرا رو رد کردم، اولش به خاطر خدا. بعدم مسائل دیگه.
از اونجایی که  همه تو یه اتاقیم دوست دارم فضای اختصاصی خودمو داشته باشم، سعی میکنم ی جایی برم ک لپ تاپمو نبینن چیکار میکنم! ( کار خاصیم نمیکنم! اگرم فیلم باشه فقط صحنه بغل تو فیلم خارجیه نهاااایتا, یا خانواده برتر خخخخ ) یا آهنگ گوش میدم، وسطش یهو I love you میگه! میترسم سوء برداشت بشه میرم یه جای دیگه خونه گوش میدم.

خودم چیزیم نیست، ولی فکر کنم که بهم مشکوک شدن!:/
چون پدرم چند بار شوخی حرف شوهر کردن و... رو پیش کشید، یا مامانم بهم گفته بود قبلنا اگه کسی فلان کار رو میکرد، بزرگترا دعواش میکردن؛ چون معنای اینو میداد که من میخوام شوهر کنم!! و این حرفا.......

(((به نظر شما حرفشون جنبه شوخی داشته؟ یا نه؟)))
.
من اگه بخوام برم مسجد ( با تصور اینکه بچه بودم خیلی دوس داشتم و میگفتم بریم، ولی ما کلا مسجد نمیریم_تو عمرم من شاید 2 بار جز حرم اماما، مسجد رفته باشم متاسفانه.. ) میترسم مامانم فکر کنه برا این کار میخوام برم:///
تنهاییم نمیتونم برم!

میدونم سوالم یکم مضحکه ولی لطفا یه راهکار بگین!!!

پ.ن: مادرم مذهبیه نسبتا ازادیه! خخخ
یعنی مذهبیه ولی سعی میکنه آپدیت باشه و مثل مذهبی های سخت گیر رفتار نکنه :دی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)