سلام

من 29 سالمه و 4 سال با پسری در ارتباط بودم که از هر نظر ایده آل بود اما هرگز نتونستم عاشقش بشم با وجود اینکه اون همیشه دوسم داشت و عاشقم بود ...

اما حضورش تو زندگیم باعث شد هر موردی که برام پیش اومد جهت ازدواج باهاش مقایسه کنم و به این نتیجه برسم که هیچکس موقعیت و اخلاقش بهتر از این نیس پس من محکومم که با این شخص ازدواج کنم... تا اینکه چند ماه پیش خواستگاری واسم اومد که نظرمو جلب کرد... با وجود اینکه تفاوتهایی با هم داشتن... مثلا این خواستگارم مثل اون شغلش رسمی نیس و درآمد اون رو نداره اما با این حال من نشانه هایی از علاقه در وجودم حس میکنم چیزی که فکر میکردم باید دیگه بیخیالش بشم...
نمیدونم چکار باید کنم ... تقریبا همه در جریان ارتباط  مون تو این سالها بودن ... و خونواده خودشم که یبار واسه آشنایی اومدن به خونمون... نمیدونم چکاری درسته...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)