سلام خدمت اعضای خانواده برتر

میخوام نظر اعضا رو نسبت به داشتن یا نداشتن شرایط ازدواج خودم رو بدونم.

من 28 سالمه و لیسانس مکانیک دارم توی ازدواج به سازندگی اعتقاد شدیدی دارم ، یعنی این که زن و مرد کنار هم زندگیشون رو بسازن این طور نباشه که مرد همه چی داشته باشه و بعد بره ازدواج کنه که به نظر من این جور زندگی ها دوام نداره و قدر چیزایی که دارن رو درک نمیکنن.

یه آپارتمان دارم و دنبال کاری میگردم که مربوط به رشته ی خودم باشه (ان شاء الله داره جور میشه) و کنارش هم قصد دارم کار آزاد انجام بدم که درآمدم در اینصورت چیزی حدود 5 تومن میشه. با توجه به این اطلاعات کلی چقدر شرایط ازدواج رو دارم ؟ اینم بگم که اخیرا از یه خانومی خواستگاری کردم که بخاطر این که هنوز کارم 100% جور نشده جوابی ندادن و مردد هستند .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)