سلام دوستای خوبم

من همونی هستم که پست http://khbartar.blog.ir/post/3073 رو اسفند سال گذشته ارسال کردم و واقعا راهنماییهاتون کمک کننده بود، مدت زیادی نیست که با این وبلاگ آشنا شدم و خیلی عالیه امیدوارم اجر مدیر و دوستانی که وقت میذارن و پاسخ میدن در درگاه الهی محفوظ باشه.

راستش بیشتر مطالب این سایتو خوندم و ی جاهایی دیدم آقایونی میان و میگن بعد یا قبل ازدواج یا نامزدی متوجه رابطه نامشروع همسرشون شدن و به خاطر علاقه به همسرشون و توبه ای که کرده میخوان ببخشن و بعضیا بعدش اومدن گفتن حالا که یه کم گذشته این فکر که یکی دیگه با همسرشون بوده داره مثل خوره میخوردشون...

حالا سوال من اینه که اگر من با این آقا (کامل توضیح دادم توی پست قبلی) ازدواج کنم( البته من هیچ وقت حتی کوچکترین ارتباطی با نامحرم نداشتم) واقعا بعدا توی رابطه جنسی این فکرا سراغش میاد که من قبلا با کسی رابطه داشتم؟

راستش خیلی نگرانشم چون پسر خوبیه و دلم نمیخواد بعدا حس خوبی توی رابطه جنسی با من نداشته باشه یا مدام این فکر اذیتش کنه، خواهش میکنم آقایون نظرشونو بگن

ما قراره بعد از تعطیلات ی دوره مشاوره بریم برای شخصیت شناسی و تعیین مزاج و این طور چیزها ولی واقعا با خوندن بعضی از پست ها نگرایم دوچندان شده( البته بگم من خیلی سرپوشیده این قضیه رو گفتم بهشون) ولی میترسم طبق گفته برخی دوستان این موضوع که الان احساسی داره برخورد میکنه صحت داشته باشه و بعدا اذیت بشه اما اون همیشه  میگه واسه من پاکی و نجابتت مهمه و چیزی هم که بوده شرع  و عرف خدا بوده ولی الان واقعا خیلی از دخترا فقط توی شناسنامه دخترن و غیر شرع و عرف هر کاری میکنن و قصد من از ازدواج فقط رابطه جنسی نیست و حس اعتماد و اطمینانی که دارم مهمترین نکته ای که باعث میشه پافشاری کنم!

بازم خیلی حرف زدم (شکلت خجالت)

الانم موقع اذانه که دارم پست میذارم و به فال نیک گرفتم

منتظرم مخصوصا آقایون که روحیات همو بیشتر میشناسید لطفا خواهرتونو راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)