سلام برهمگی
من دختری زود رنج و حساس هستم زیبا هستم ولی نه جذاب. هوش اجتماعی پایینی دارم و این مشکل واقعا آزارم میده.
شاید به این دلیله که همیشه پدر و مادرم بجای محبت کردن به بچه هاشون با هم دعوا میکردن و فحش و ناسزا بار هم میکردن و تنهایی نصیبم شد و منو با یه دنیا بی تجربگی راهی اجتماع کردند .
راهی مدرسه و دانشگاه راهی خونه شوهر. من ارتباط با هیچکدوم از دوستام و از جمله همسرم و بلد نیستم.
یه سوال که شاید اهمیتی براتون نداشته باشه ولی لطف کنیدجوابشو بدید در ارتباط با دوستان:
من ادمی هستم که اگه یه جایی یه سوتی بدم هر چند خیلی سوتی بدی باشه با خنده پیش دوستام مطرحش میکنم و همگی میخندیم با وجودای مشکلاتم گاهی اوقات واقعا شوخ طبع میشم بنا به اصرار زیاد دوستان قرار شد که بریم سینما من به همسرم اینو گفتم ولی همسرم اجازه نداد منم خیلی پا پی اش نشدم دوستام بهم گفتن چقدر تو ساده لوحی که داری این رفتار و ازش تحمل میکنی .
من در جوابشون گفتم یه چیزایی تو زندگیم هس که شما از اونا اطلاعی ندارین پس بی جهت منو همسرمو قضاوت نکنید اسم اینهم ساده لوحی نیس.
یکی از اونا گفت نه تو در کل ادم ساده لوحی هستی یه ادم صادق ساده لوح.. من نسبت به اینجور حرفا خیییلی حساسم گفتن این حرفا پیش بقیه دوستام واقعا شخصیتمو خراب کرد .
بنظر شمادر جواب به این حرفا باید چه کرد؟ تو این موقعیت ها باید ساکت بود یا که نه؟ این فقط یکی از این موقعیتا بود نمیخواستم خیلی طولانی بشه فقط یکیشو گفتم
 ممنونم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)