سلام به همه آقایون متاهل و شازده دامادهای آینده 

در پست «آقایون با این کارها برای همسرتون بهترین مرد دنیا می‌شید» 

گفته شد که خریدار ناز زن تون باشید

حالا در این پست قصد دارم بگم که حالا چه جوری به اصطلاح ناز بکشیم؟! این همه میگن ناز بکشیم یعنی دقیقاً چی کار کنیم؟!

شما رو دعوت می‌کنم به گفت و گوی خصوصی کبری خانم و آقا فریدون و واکنش‌های غلط آقا فریدون با  (❌) و واکنش‌های صحیح آقا فریدون با (✔️) نشان داده شده.

کبری: آقا فریدون اگه گفتی چه تغییری کردم؟ (مثلا رنگ کردن مو) 

فریدون: نمی دونم خانم حرف ها میزنی ها غذا رو بیار گشنمونه.😐❌

فریدون: به خانم قصد کشتن ما رو کردید.😊✔️

کبری: سرورم غذا حاضره

فریدون: می خوره و پا میشه می‌ره کنار😐❌

فریدون: قربون خانمم بشم که دست پختش حرف نداره.😊✔️

کبری: مشغول ظرف شستن

فریدون: میاد آشپزخونه آب می خوره میره.😐❌

فریدون: از پشت خانمش رو بغل می کنه و میگه خانم شما خسته شدی برو استراحت کن بقیه ش رو من می‌شورم یا حالا خود آقا هم خیلی خستس میتونه بگه حیف اون دست‌های قشنگت نیست که خراب شن خانمم. از دست کش استفاده کن عزیز دلم.😊✔️

کبری: توخودشه و حال و حوصله نداره

فریدون: چی شده باز ماتم گرفتی😐❌

فریدون: نبینم خانمم ناراحت باشه و هدایت می‌کنه خانم و رو پاش و نازو نوازشش می کنه و علت و جویا میشه😊✔️

کبری: آقا فریدون از صبح سرم درد می‌کرد

فریدون: خب قرص می خوردی😐❌

فریدون: فدای خانمم بشم مگه از شما مهم ترم هست زنگ میزدی هر جا بودم سریع خودم و می رسوندم و می بردم تون دکتر.😊✔️

امیدوارم با این چند تا مثال ساده تا حدودی دست تون اومده باشه که ناز کشیدن یعنی چی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)