سلام دوستان

یه راهنمایی ازتون می خوام

من یه دختر *2 ساله هستم. خانواده من با خانواده یکی از دوستان مادرم رفت و آمد دارن. خانواده آنها یه پسر ۱۶-۱۵ دارن که پسر خیلی خوبیه. هر موقع که به خونشون می رفتم با من راجع به درس و مدرسش صحبت می کرد. علاقه زیادی نسبت به من پیدا کرده بود به طوری که مادرمم متوجه شده بودن.

با پولاش برای من کادو می گرفت. از این کاراش زیاد خوشم نمی یومد. وقتی احساس کردم دیگه داره زیاده روی می کنه تصمیم گرفتم جواب اس ام اساشو ندم. حالا فکر نکنید ما با هم اس ام اس بازی می کردیم نه گاهی اوقات اون یه دونه می فرستاد منم کوتاه جوابشو می دادم اونم فقط برای اینکه دلش نشکنه. وقتی دید جواب نمی دم شروع به زنگ زدن کرد تا اینکه برادرم فهمید. عصبانی شد و گفت بیخود می کنه بهت زنگ می زنه. شمارشو بلوک کرد.

دیگه خونشون نرفتم تا چندین ماه . اونم دیگه زنگ نزد. تا چند وقت پیش به اصرار مادرم رفتیم.  منم دلم برای اون خانواده تنگ شده بود البته فقط به شرطی رفتم که تا قبل از اینکه پسرشون بیاد از مدرسه برگردیم. موقع رفتن فقط دیدمش بهم سلام کردیم. تا الان که دوباره اس داده.

چیکار کنم جوابشو بدم؟ اصلا منظورش چیه از این اس دادنا ؟ من که چند سال ازش بزرگترم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)