سلام

سوال من که در مورد اش نظر دوستان، به ویژه خانم ها، رو میخواهم در مورد قد و اندازه ها در کل هستش . من قدم ١٦٨ سانت هستش. قصد ازدواج دارم اما نگرانم از اینکه اولا دخترى حاضر به ازدواج با من نشه به خاطر قد کوتاهم و دوم اگر هم ازدواج کنم نتونم خانمو ارضا کنم. آخه آنچه (متاسفانه) تو فیلم ها دیده ام از آلت مردان خیلى بزرگتر از آلت منه، آیا همه ى زنها آلت بزرگ میخوان و اندازه یک آلت مرد ایرانى چقد میتونه باشه ؟ اوسط قد ایرانى چند سانته و اندازه قد واسه خانهاى ایرانى چقد اهمیت داره ؟ ممنون از پاسخ دوستان .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)