سوء استفاده از احساس خانم ها
سلام
کشش به جنس مخالف یه ویژگی طبیعی ما انسان هاست ، این کشش وجود داشته و خواهد داشت و از بین رفتنی هم نیست . عادی هم نخواهد شد .
در کنار این کشش ذاتی ، خدا به ما عقل و اختیار داده که می تونیم با کمک عقل و اختیار ، اون کشش رو مدیریت کنیم . در کنار این ها امتیازات دیگه ای  هم داریم ؛
ایمان به خدا، تعهد به دین و دستورات دینی .
در این بین خانم ها یه نقطه قوت دارن که اگه بد مدیریت بشه ، تبدیل خواهد به بزرگ ترین نقطه ضعف اون ها . اون هم چیزی نیست جز احساسی بودن ذاتی اون ها .
گاهی اوقات که بعضی ها قصد دارند این نقطه قوت رو تبدیل به نقطه ضعف کنن ، خانم ها برای مدیریت احساس شون نیاز به کمک پدر ، برادر و شوهر دارند . همون طور که در شرایطی خاص ، یه مرد نیاز به یه زن پیدا خواهد کرد .
یعنی وقتی یه مردی می خواد از احساسات یه خانم سوء استفاده کنه ، حضور و دخالت یکی از محارم اون خانم ضرورت پیدا میکنه . این یه امر طبیعی هستش و قصد ندارم بگم خانم ها ضعیف هستند و از پس کارهای خودشون بر نمیان .
در مجموع، یه خانم علاوه این که باید به بلوغ عقلی برسه و با عقلش اجازه نده که از احساسش سوء استفاده بشه ، باید در مسائل مذهبی هم تقویت بشه ، تا اگه عقلش نتونست کمکش کنه ، اعتقادات مذهبی و اخلاقی وارد میدان بشن و جلوی سوء استفاده از اون ها رو بگیرن .
محارم یه خانم هم اگه وظایف خودشون رو نسبت به اون به نحو احسن انجام بدن ، مجموعه ی این عوامل تبدیل به یه سپر غیرقابل نفوذ در مقابل سوء استفاده گران خواهد شد .
در مقابل ، هر چه بلوغ عقلی ، اعتقادات مذهبی و حمایت محارم از یه خانم ضعیف تر باشه ، اون خانم شکننده تر خواهد بود .
اگه می خواید نگران این نباشید که بعد از ازدواج خدای نکرده همسرتون جذب دیگران بشه ، قبل از ازدواج ملاک های بلوغ عقلی و اعتقادات مذهبی اون رو بررسی کنید و بعد از ازدواج هم خودتون در محبت کردن کم نذارید .

عاقبت به خیر باشید



فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه) نیاز عاطفی دختران (۲۲ مطلب مشابه)