سلام پسری هستم با 27 سال سن . زمان داشجوی با خانومی اشنا شدم خیلی با هم صمیمی بودیم و خیلی گرم .

با توجه به این که رشته تحصیلی جفتمون فرق میکرد خیلی جاها به هم کمک میکردیم بعد حدود جند وفت رابطه ما احساسی شد و تصمیم گرفتیم برای زنگدیمون برنامه ریزی کنیم .

من از گذشته ایشون سوال کردم و این خانوم به بنده گفت قبل از من پسری در زندگیش بوده که قرار بود با هم ازدواج کنن از اونجایی که ایشون دختر خیلی احساسی هستن اون پسره از این ایشون سو استفاده کرده و با هاشون رابطه جنسی داشته .

بعد از اینکه این ماجرا رو شنیدم با هم پیش یک دکتر متخصص رفتیم . من این دختر رو خیلی دوست دارم و کاملا ایشون رو دختری پاکی میدونم . ولی بعضی وقت ها این قضیه رابطه جنسی به شدت من رو اذیت میکنه و فکر های زیادی تو ذهنم میاد .

لطفا راهنمایی کنید بنده رو 

فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها


مرتبط:

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)