سلام دوستان 

من یه دختر مجردم و خب پیشنهاداتی از سمت پسرها بهم میشه. منم به عنوان یه گزینه بررسی شون میکنم. اخیرا با پسری آشنا شدم و به اصرار اون مدتی رو با هم در ارتباط بودیم، به مرور حس کردم که این پسر قصدش بازی دادن من بوده و البته این رو وقتی فهمیدم که خیلی دیر شده بود و من کاملا وابسته ی این فرد شده بودم، (من اهل دوستی با پسری نبودم و شاید به خاطر کم تجربه بودنم این طوری شد)، به مرور رفتار این پسر تغییر کرد و تا دید بهش وابسته شدم خیلی منو اذیت کرد و برای مسائلی تحت فشار گذاشت. 

این پسر اینقدر ظریف و زیرکانه رابطه رو جلو برد که من واقعا متوجه نبودم داره چه بلایی سرم میاره. خلاصه که ازش جدا شدم ولی به شدت روح و روانم تو این رابطه آسیب دید. 

میخواستم این پست رو اختصاص بدیم به ترفندهایی که پسرها و خصوصا پسرهای دختر باز و حرفه ای به کار میگیرن تو رابطه واسه استفاده کردن از دخترها، تا حداقل دخترهای کم تجربه یا صاف و ساده ای مثل من بفهمن و تا خیلی درگیر نشدن تشخیص بدن با چه کسی طرف هستن.

من خودم در مورد این پسر بخوام بگم اولش فوق العاده خوب بود باهام، ولی به مرور که دید درگیرش شدم عقب کشید و کم کم خواسته های نامشروعش رو مطرح کرد، برای موندن تو رابطه و در نهایت که دید من تن به خواسته هاش نمیدم سعی میکرد حسادت من رو برانگیخته کنه و اواخر کاملا اذیتم میکرد. 

حالا تو کامنت ها با ذکر جزییات در مورد بازی های روانی ای که راه مینداخت صحبت میکنم. ولی دوست داشتم هم دخترها از تجربه های این چنینی شون بگن هم پسرها بیان بگن اگه تو دوستان شون پسر دختر بازی هست چیکار میکنه و چی جوری دخترها رو درگیر میکنن، در مورد بازی های روانی ای که راه میندازن.


فریب دختران:

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) مسائل دختران خانه دار (۲۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)